اخراج زاهدی در ژاپن + فیلم ملی پوش بسکتبال ایران در راه فرانسه تلاش استقلال برای بخشش هاشمی‌نسب درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد
سرخط خبرها

از نایب‌قهرمانی با بغض نصری‌ها تا دبل اردلان

  • کد خبر: ۱۵۳۲۴۴
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
از نایب‌قهرمانی با بغض نصری‌ها تا دبل اردلان
اولین دوره از سوپرلیگ فوتسال بانوان با قهرمانی پیکان پایان یافت

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم پیکان با یک پیروزی آسان در هفته آخر سوپرلیگ، جام قهرمانی را در خانه بالا برد تا برای دومین سال پیاپی در اوج فوتسال بانوان بماند. اما نصر فردیس با سرمربی مشهدی‌اش با بغض مانند سال پیش نایب‌قهرمانی‌اش را جشن گرفت.
مسابقات این هفته حساسیتی نداشت، زیرا تکلیف تیم‌های اول تا سوم و نیز سقوط‌کنندگان به دسته برتر مشخص شده بود و تنها تغییر جدول نیز در رده‌های پنجم و ششم رخ داد. حفاری هم با پیروزی بر هیئت فوتبال نطنز و باتوجه‌به شکست رایزکو برابر نصر، جای این تیم را در رده پنجم گرفت.

جدال آسان پیکان با پویندگان

درحالی‌که پیکان هفته گذشته با پیروزی بر مس رفسنجان قهرمانی‌اش را قطعی کرده بود، روز جمعه در مسابقه‌ای خانگی و آسان برابر تیم انتهای جدولی پویندگان شیراز ۸بر ۰ پیروز شد. نسیمه غلامی و مارال ترکمان هرکدام دو گل برای پیکان به ثمر رساندند و سحر زمانی، سپیده زرین‌راد، زیلان مرادی و مهتاب بنایی سایر گل‌زنان میزبان بودند. بدین‌ترتیب پیکان برای دومین فصل پی‌درپی بر بام فوتسال زنان تکیه کرد و نصر امید البرز و پالایش نفت آبادان دوم و سوم شدند.

پیروزی پرگل نصر

در سالن انقلاب کرج، تیم نصر امید البرز که نایب‌قهرمانی‌اش را پیش‌تر قطعی کرده بود، در دیداری یک‌طرفه برابر رایزکو صفادشت ۷بر ۱ پیروز شد. گل‌های نصر را در این مسابقه سارا شیربیگی چهار گل، نسترن مقیمی دو گل و نسا احدی به ثمر رساندند. رایزکو نیز با این شکست سنگین، با یک پله سقوط به رده ششم رفت و فصل را با این جایگاه به پایان رساند.

فرار نفت از مس

در سالن ۱۷شهریور آبادان، تیم رده سومی پالایش نفت آبادان برابر مس رفسنجان به تساوی دودو بسنده کرد و این به‌معنای قطعی‌شدن سومی نفت و چهارمی مس بود. مس رفسنجان حتی می‌توانست پیروز این بازی باشد، چنان‌که با دو گل عاطفه حسن‌خانی و زهرا قلی‌زاده پیش افتاد، اما میزبان در اواخر مسابقه به خودش آمد و گل‌های خورده را جبران کرد. کافیه هزاریان و فاطمه ارژنگی گل‌زنان پالایش نفت آبادان بودند. آبادان فهیمه زارعی و سهیلا ملمولی را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.
فاطمه رحمتی و فرشته خسروی نیز همانند مسابقه هفته بیستم برابر نطنز، غایب بودند و گفته می‌شود این دو بازیکن پس از شکست برابر پیکان از سوی پریسا امامی، سرمربی نفت، در اختیار باشگاه قرار گرفته‌اند.

پایان خوش حفاری

حفاری در اهواز میزبان تیم هیئت فوتبال نطنز بود و با دو گلی که الهام عنافجه برای میزبان به‌ثمر رساند، ۲ بر ۱ برابر هیئت فوتبال نطنز پیروز شد. نیمه نخست این بازی با تساوی یک‌یک پایان یافته بود. این پیروزی، حفاری را به رده پنجم جدول رساند و جایگزین رایزکو کرد. این مسابقه یک ساعت دیرتر از سایر دیدار‌ها آغاز شد. تأخیر کاروان تیم هیئت فوتبال نطنز در ورود به شهر اهواز سبب شد با درخواست این تیم برای آغاز بازی از ساعت۱۲ به‌جای ساعت۱۱ موافقت شود.

تکرار خانم‌گلی شیربیگی

سارا شیربیگی، بازیکن ارزشمند تیم فوتسال نصر امید البرز، برای هفتمین‌بار و با ۲۹گل زده عنوان خانم‌گل لیگ فوتسال را به‌دست آورد. شیربیگی در روز پایانی با چهار گل دیگر در جریان پیروزی برابر رایزکو صفادشت گل‌هایش در لیگ امسال را به عدد۲۹ رساند. این تعداد گل کافی بود که شیربیگی برای هفتمین‌بار در دوران حرفه‌ای‌اش عنوان برترین گل‌زن لیگ فوتسال زنان را کسب کند و بازهم از رقبایش در کسب این عنوان فاصله بگیرد.

کسب هفت عنوان خانم‌گلی توسط یک بازیکن، رکوردی است که احتمالا سال‌های سال پیش از سارای گل‌زن نیز دست‌نخورده باقی خواهد ماند. البته شیربیگی گفته سازمان لیگ فوتسال جام و حکم خانم‌گلی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ را که در تیم‌های نامی‌نو اصفهان و هیئت فوتبال خراسان‌رضوی حضور داشته، به‌علاوه جام امسال را هنوز به او نداده است.

خداحافظی داور بین‌المللی

در پایان بازی پیکان با صنعت فجر شیراز، مراسم اختتامیه و اهدای جام و مدال با حضور مسئولان باشگاه پیکان و زکی‌زاده، مدیربرنامه‌ریزی و توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش‌وجوانان در سالن شهید قیانوری برگزار شد که در این مراسم از لیلا آقاجانلو، داور بین‌المللی فوتسال، در این بازی که به‌صورت رسمی از دنیای قضاوت و داوری خداحافظی کرد، قدردانی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->